کمک نیروی دریایی ارتش ایران به 22 کشور جهان
نوشته شده توسط : مجید

کمک نیروی دریایی ارتش ایران به 22 کشور جهان

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مستمر یگان های این نیرو در مقابله با پدیده تروریسم دریایی گفت: ناوگروههای ایران تاکنون به کشتی‌های بیش از 22 کشور جهان کمک کرده‌اند.

 

امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران که بمناسبت 7 آذر، روز نیروی دریایی صورت گرفت، گفت: نیروی دریایی تنها یک نیروی نظامی محض نیست. بلکه می‌بینیم در جنبه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی کشور به ویژه در فرای مرزهای جمهوری اسلامی ایران عملیات انجام می‌دهد و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به فرمایشاتی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره قدرت و اقتدار نیروی دریایی ارتش گفت: یک سوم مرزهای کشور ما مرز دریایی است، در شمال سواحل خلیج فارس و سواحل جنوب شرق کشور به عنوان سواحل مکران، مهمترین ساحل کشور ما سواحل مکران است یعنی از بندرعباس تا آخرین بندر ما با کشور پاکستان به نام پسابندر، به این علت که ما را مستقیم به آب‌های آزاد جهان وصل می‌کند، وصل شدن به آب‌های آزاد جهان امتیاز ویژه‌ای است که کشور ما از آن برخوردار است و جایگاه ژئوپلتیکی ایران را بسیار بالا می‌برد.





:: برچسب‌ها: ارتش ، نیروی دریایی ، دلاوران ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: